Naar boven

Garantie en Klachten

Garantie

De inkoop en verzending van onze producten gebeurt met grote zorg voor de artikelen en voor onze klanten. Toch kan het gebeuren dat er wel eens iets mis gaat of beschadigt tijdens transport. Uiteraard kunt u in die gevallen rekenen op onze levergarantie, wettelijke garantie en langdurige service. Indien een gebrek binnen de garantie valt, zullen wij altijd kosteloos zorg dragen voor gepaste reparatie of vervanging. Wij willen u wel graag verzoeken ontvangen artikelen binnen 2 dagen te controleren op eventuele leverschade of gebreken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken u uw klacht altijd eerst aan ons te melden via contact@badmeubelnet.nl. Vermeldt u daarbij s.v.p. uw bestelnummer of factuurnummer. Wij zullen ons best doen om samen met u naar de beste oplossing te zoeken. Leidt dit niet tot een door u gewenste oplossing, dan is het mogelijk uw klacht kenbaar te maken aan de Stichting Webwinkelkeur voor bemiddeling. Dat kan via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.